دانلود ترانه شقایق داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

 

دلم مثل دلت خون شقایق

چشام دریای بارون شقایق

مثل مردن می‌مونه دل بریدن

ولی دل بستن آسونه شقایق

 

شقایق درد من یکی دوتا نیست

آخه درد من از بیگانه‌ها نیست

کسی خشکیده خون من رو دستهاش

که حتی یک نفس از من جدا نیست

 

شقایق وای شقـــایق

گـل همیشه عاشـــق

 

شقایق اینجا من خیلی غریبم

آخه اینجا کسی عاشق نمی‌شه

عزای عشق غصه‌ا‌ش جنس کوهه

‌دل ویرون من از جنس شیشه

شقایق آخرین عاشق تو بودی

تو مردی و پس از تو عاشقی مرد

تو رو آخر سراب و عشق و حسرت

ته گلخونه‌های بی‌کسی برد

 

شقایق وای شقـــایق

گـل همیشه عاشـــق

 

دویدیم دویدیم و دویـــدیم

به شب‌های پُر از قصه رسیدیم

گره زد سرنوشتهامون رو تقدیـــر

ولی ما عاقبت از هم بریدیـــم

شقایق جای تو دشت خدا بود

نه تو گلدون نه توی قصه‌ها بود

حالا از تو فقط این مونده باقی

که سالار تموم عاشق‌هایی

 

شقایق وای شقـــایق

گـل همیشه عاشـــق

 

شقایق وای شقـــایق

گـل همیشه عاشـــق

 

شقایق وای شقـــایق

گـل همیشه عاشـــق



برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 17514
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: